poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Kolorowe domki

Gdzieś, kiedyś widziałam kolczyki domki. Nie zwlekając zbyt długo pomyślałam, że przecież mogę takie z modeliny zrobić. Zrobienie drzwi..okien...żeby to jakoś równo wyszło już nie poszło tak łatwo, ale udało się. Powstała od razu cała gromadka. Kilku już nie ma. Ja rzadko robię a raczej robiłam coś dla siebie. Ostatnio zdarza mi się co raz częściej. Domki wczoraj jedne wysyłałam, przyłożyłam do ucha i stwierdziłam, że też sobie zrobię. A co! 










Ściskam
Karina

15 komentarzy:

  1. nooo, fajne są, szare i miętowe mi się podobają, o czerwieni nie wspomnę, ech...;) a dla siebie jakie...? szare??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coś na zimny błękit zerkałam...wiesz, swój do swego.....

      Usuń
    2. aaa, że niby tak? racjaaaa;p

      Usuń
  2. no, coś w domkach jest, że są tak wdzięcznym tematem do wszelakiej twórczości... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to prawda, Jakie by nie były - wyglądają uroczo.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Są urocze. :)
    Ogólnie fajny motyw. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie. Mi się drewniane domki podobają :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Fantastyczne kolczyki! Wyszły ci przepiękne i w dodatku jakie równiutkie :) Cudowne♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio równe? Bo każdy inny, ale w sumie tak miało być :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Jak uroczo one wyglądają. :D Błękitne najbardziej z tych kolorów mi się podobają. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. też widziałam post na jakimś blogu z takimi domkami i też chciałam zrobić XD fajnie wyszły :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to zawsze coś innego niż pączki i babeczki :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Urocze te domeczki! :) proste a mają coś w sobie :)
    Pozytywne pozdrowienia z www.decustyle.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...