czwartek, 1 listopada 2012

candy candy candy

Ufffff. Udało się. Zaczynamy.

Pisałam dwa posty wcześniej o mijającej pierwszej rocznicy istnienia mojego bloga.
W związku z tym ZAPRASZAM WSZYSTKICH SERDECZNIE DO WZIĘCIA UDZIAŁU W ZABAWIE.

Żeby być zgodnym z prawem o grach losowych, zmieniam nieco warunki wzięcia udziału w rozdaniu, co następuje:

1. Należy zostawić po sobie ślad pod TYM postem i napisać JEDNO SŁOWO, które najlepiej odzwierciedla Twoją osobowość. Ja, po zakończeniu zabawy, wybiorę jedną osobę spośród bawiących się chętnych.
2. Należy umieścić na swoim blogu, w pasku bocznym, baner do tego rozdania. Im Nas więcej tym lepsza zabawa :)
3. Osoby NIE POSIADAJĄCE BLOGA także mogą wziąć udział w zabawie. Należy wówczas polubić mój fanpage na FB: KLIK , zostawić komentarz pod wpisem o zabawie oraz udostępnić na swojej tablicy tenże wpis.

Będzie mi bardzo miło, jeśli poznasz mój blog i postanowisz zostać tu na dłużej i zaobserwujesz bloga, jednak nie jest to warunek konieczny do wzięcia udziału w zabawie.

Zabawa kończy się w MIKOŁAJA, czyli 6 grudnia. Po tym terminie jak najszybciej postaram się ogłosić wyniki.
A teraz do sedna sprawy. Jako, że uznałam, iż filc świetnie pasuje do jesieni i ciepłych swetrów oraz golfów, do zabrania jest ten oto naszyjnik :) Mam nadzieję, że przyszły właściciel będzie zadowolony.




91 komentarzy:

  1. hmm..jakieś dobre słowo..
    Psychopatycznosmięjącosięoptimstycznoczekoladocholiczka ;DD
    baner już wstawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. emmmm...... może nieśmiała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo fajny pomysł na zabawę. Dołączam się:) hmhmhmmm jedno słowo? o, mam - optymistka! :)
    pastelowy-imbryczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. niepasującadootaczającegojąświata

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ śliczne te korale.
    hmm... coś o mnie... ciekawska ryjówka
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koralom nie można się oprzeć dlatego z chęcią dołączę do zabawy :)
    hmm.. Wrażliwa, to słowo, które najlepiej mnie opisuje.
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  7. Energetyczne korale- wspaniałe i takie kolorowe :D
    Zawsze o sobie mówię... takie małe coś z takim dużym czymś , bez takiego czegoś ;) albo pesymistka- optymistycznie nastawiona do świata :D
    ale to miało być jedno słowo.... hmm... zwariowana ;)
    Pozdrawiam.. Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehh, wszystko co tworzysz jest takie śliczne... Masz świetny gust! :)

    Jedno słowo. Hmm. Szczęście. Bo często je mam, zawsze taka jestem (znaczy, że szczęśliwa ;D ) i kilku ludziom... Chyba też takie szczęście przynoszę? No, czasami... Może nie zawsze, nie często, ale bywa ;)

    Może się uda? Wszystkich czynności facebookowych dopełniłam - tak, na imię mam Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kreatywna to pierwsze słowo jakie mnie określa :)

    uwielbiam tęczę a właśnie ją przypominają mi Twoje korale. Bardzo chętnie wezmę udział w Twoim candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze jaaa!!! zakochałam się w tym naszyjniku!

    a słowo, które mnie określa??? hm... BOMBONIERKA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o mnie- tajemnicza

    zgłaszam się do zabawy. gra warta świecki ;)

    pozdrawiam,
    joanka

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna ... a ja jestem tajemnicza

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam filc, Twoje korale są piękne:) więc zgłaszam nasz blog (mojej Siostry i mój) to udziału w zabawie. A słowo, które mnie określa to: duszek.
    Pozdrawiam ciepło,
    Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Info o Twoim candy, u nas na blogu tutaj http://bublownia.blogspot.com/p/candy.html

      Usuń
  14. Złośliwa.. tak, zdecydowanie jestem złośliwa:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się.
    Jedno słowo o mnie..
    Powiedzmy, że kreatywna.
    Pozdrawiam ciepluteńko!

    OdpowiedzUsuń
  16. tęczowa ja! :3

    ~polubiłam i udostępniłam jako Anita Z.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tęcza.

    Bajeczne korale, takie pozytywne. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne, barwne korale :) Ja nie mogę im się oprzeć, więc ustawiam się w kolejce, a baner dodałam w zakładce konkursowej.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O słowie zapomniałam, więc chyba powinno być "zapominalska" ;) Ale powiem: "cicha" :)

      Usuń
  19. Marzycielka:) to dobre slowo zeby mnie opisac:) zapisuje sie na Twoje candy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście dopisuję się do listy:)
    Cieszę się, że do Ciebie trafiłam pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. ja szalona....a korale mi się takie marzą od dawna...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczęśliwa, zdecydowanie :)
    Korale przecudnie kolorowe !!!
    Zapisuję się i zostaję, tak tu ładnie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się do zabawy a co mnie najlepiej odzwierciedla optymistyczny ekstrawertyk :)

    Zapraszam także na rozdawajkę u siebie :)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmmm.... Jestem pesymistką która stara się pozytywnie patrzeć na świat... Może słowo jest dość proste ale najlepiej chyba będzie pesymistyczno-optymistyczno-realistka :) w skrócie realistka która stara się pokolorować świat kredkami z humoru :D
    Banerek jest :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie dołącze się do zabawy, pięknie wykonane korale!
    Słowo które najlepiej określa moja osobę : KREATYWNO-PRODUKTYWNA :P
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń



  26. SFATYGOWANA



    Wspaniałe korale!

    Serdecznie Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiekne!
    banerek na pasku bocznym:)
    http://make-up-stories.blogspot.com/

    mój mail: jagoda.bemben@gmail.com

    jedno słowo? niech będzie "idealistka"

    OdpowiedzUsuń
  28. Jedno słowo o mnie? Postrzelona :)
    Zapisuję się :)

    zapraszam też nieśmiało do siebie po candy :)
    decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. O mało zapomniałabym się zapisać :) Nie ma to jak piękny filcowy naszyjnik, nad którym ktoś inny się męczył, a nie ja :P
    Buziaki
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurczaki zapomniałam o moim słowie, tym samym nie mam problemów z określeniem siebie jednym słowem ROZTRZEPANA :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Jedno słowo o sobie hmmm... może GAPCIU ;) bo taka gapa za mnie zawsze o czymś zapomnę albo coś mi wypadnie z rąk :D
    piękne korale :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    dorota

    OdpowiedzUsuń
  32. Hm... jakby tu się okreslić jednym słowem... Fanka Rozgardiaszu.
    Tam, gdzie porządek, tam nie ma mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hmmmm..... Indywidualistka. Tak... to słowo pasuje do mnie na 100%. Podlinkowany baner u mnie na blogu http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    I am follower
    I post in my sidebar
    facebook : sabo eva
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne kolory!Jednym słowem o sobie? Sklecę 2 słowa w jeden twór: nawróconapesymistka, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Słowo opisujące moją osobę: Turkusowa
    2. Gratuluję rocznicy!
    3. Baner vel bajer wstawiony, zapraszam: turkusowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. staje do zabawy :) moje słowo to zapominalska 100% nawet zapomniałam o własnych urodzinach :) pozdrawiam http://koralikgonikoralik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Krófkożerca - uwielbiam słodycze a szczególnie karmelowe ciągutki :)
    filc też uwielbiam więc się zgłaszam
    Pozdrawiam eM

    OdpowiedzUsuń
  39. Słowo okreslające moją osobowość : megastateczność.
    Polubiłam twój FB :)
    Udostępniłam na mojej tablicy zdjęcie :) - im więcej tym lepiej:D Dodałam baner o twoim rozdaniu na moim blogu :)
    http://kosmetykikonkursy.blogspot.com/
    Od dzisiaj, czyli od kąd wiem o tym blogu - obsewuje go (ankarybka):)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja? no cóż - NIEZDECYDOWANA... za to naszyjnik tak kolorowy i cudny, że pasowałby mi do wielu rzeczy - byłby jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  41. Tylko jedno słowo? Zdecydowanie: TRYKAĆ:)
    triozrio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. panna "nieziemska" się zgłasza

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem wielką "MANIACZKĄ" wszystkiego co można zawiesić na szyi :-) Przejść obojętnie obok tak pięknie wykulanego naszyjnika...NIGDY! Z przyjemnością się zapisuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem chętna przygarnąć to cudo :)
    A słowo, które mnie określa to; śmieszka.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny naszyjnik :) Jedno słowo: świruska. Ja się pod tym nie podpisuję, ale mój mąż twardo trzyma się tej wersji :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam serdecznie!
    Twój banerek jest już u mnie w szpalcie bocznej bloga:-)
    Słowo, które mnie opisuje to: ekspresywna:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Przede wszystkim- gratuluję rocznicy i zgłaszam chęć zostania u Ciebie na dłużej:)
    Naszyjnik jest tak cudownie kolorowy, że pasować może absolutnie do wszystkiego, więc staję sobie grzecznie w kolejce:)
    Trudno mi znaleźć jedno słowo, bo zwykle gaduła za mnie, więc chyba właśnie to będzie najlepsze:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się;]
    banerek u mnie!
    agata.17ko@wp.pl
    Obserwuję jako miki88

    OdpowiedzUsuń
  49. Naszyjnik jest cudowny. Jedno słowo? Uuuu tego sie nie da zgobić. Ale niech będzie. Z przykrością się przyznaję.
    GADUŁA
    niestety...
    banerek na uolinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Moje pierwsze candy. To zaczynamy.
    A jedno słowo? Rodzina, ot to słowo. Czekałam na nią wiele lat i mam...

    OdpowiedzUsuń
  51. Hmm ...
    Kolorowa, tak, to dobre określenie:)

    baner na agnesssinafrica.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Naszyjnik jest cudny, chętnie go przygarnę :).

    Co do słowa, to: uparciuch :).

    OdpowiedzUsuń
  53. Słowo: Zołza :D
    Obserwuję: Malina Malinowa
    Banner: tu-sei-la-mia-vita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Słowo: Wrażliwa
    obserwuję jako: Kasia
    Baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. korale świetne ;)
    ja - niemozliwa ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeju *_* idealny prezent dla mojej mamy z okazji zbliżających sie urodzin. Korale są prześliczne, wiec i ja spróbuje swojego szczęścia xDD

    hm.. kochająca<- to chyba slowo najlepiej do mnie pasuje
    banerek wstawiony: http://mabeauteestbelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Koherentna.
    Podlinkowane. Zapraszam na mojego bloga: trzyrazyer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Żywioł !

    http://koralinaart.blogspot.com/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. MAMUSIA - choć czasem szalona - to cała ja ;-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. 1.Słowo: dziwna
    2.Link:http://udzialowiec.blogspot.com/
    ZAPRASZAM także na mój konkurs ;)
    http://ed-like.blogspot.com/2012/12/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękna, pewnie, że się zgłaszam ;)
    Pozdrawiam
    Roza

    OdpowiedzUsuń
  62. A i jeszcze coś o mnie : Romantyczka do bólu ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. zgłaszam się ja

    przemarznięta


    luuucy3784@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Herbatoholiczka. ^^
    W kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...