poniedziałek, 30 grudnia 2013

Modeliniarki dla WOŚP

Tegoroczne aukcje dla WOŚP ruszyły pełną parą. "Modeliniarki" zebrały się w zeszłym roku, zebrały się i tym razem - w tym i ja. Zebrało się nas 8 sztuk, wspólnie stworzyłyśmy bransoletkę i naszyjnik. 
Całość złożyła Ola Molis (Olcik), a Monika Borowiec (onlyhope) zajęła się wystawieniem aukcji.
Całość prezentuje się tak:
Naszyjnik
Link do aukcji: 
KLIK 

Bransoletka
Link do aukcji:
 KLIK

Tutaj mój wkład:

Jeny, ile tych zdjęć powstało....jak już zostało zrobione takie, które ewentualnie by mi pasowało to stwierdziłam, że muszę pomalować paznokcie do sesji :) I poleciałam! Wyschły, wróciłam i zdjęcia zaczęły się od nowa :)

Dziękuję dziewczyny za wspólny projekt :) Mam nadzieję, że spotkamy się za rok!

Ściskam
Karina

6 komentarzy:

  1. heheh, wiedziałam, że TE są Twoje;D i fajne zdjęcie!!!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? hehe, z jednej strony to dobrze, bo widocznie charakterystyczne :) Ja tam nie widzę tego, ale wiadomo, z boku widzi się więcej.

      Usuń
  2. takie akcje mi sie podobaja i je mocno popieram :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serduszka :) jak prawdziwe ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie apetyczne :)
    Zapraszam na Candy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...