sobota, 4 stycznia 2014

Brelok z ciastkiem eat me

Witajcie.

Jak w Nowym Roku? Postanowienia są? Kalendarz na karnawał zapełniony? Mój kalendarz pęka w szwach...latanie między dziecięcymi pokoikami w zupełności mi wystarcza. Ale jak chłopcy podrosną!!! Jak sobie odbiję ten czas!!! Noo, chyba, że już mi się nie będzie chciało i chwycę za szydełko i fotel bujany :)
Póki co jeszcze w starym roku zrobiłam brelok. Raczej nie często je robię, tak pod konkretne zamówienia. Ten powstał tak po prostu.  Delikatny, w jasnych kolorach, do tego ciastko eat me. 





Ściskam
Karina

10 komentarzy:

  1. nooo, ja swój uwielbiam, ten też ładny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny brelok, ciacho pieknie cieniowane:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny breloczek...taki delikatny!!!
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. eat me - jak w Alicji... :) ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Jak najbardziej. Jednak z dodatkami uciekłam od myśli przewodniej :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...