piątek, 27 grudnia 2013

Kominy pokazuję znów

Myślałam, że już ich nie będę pokazywała. Pokazałam raz, drugi i chyba wystarczy, nie? Ale powstało dosyć sporo nowych, więc czemu by ich nie zaprezentować.
Większość jest dla dzieci, jednak były zamówienia i dla dorosłych, więc też popstrykałam im zdjęcia.

A tak w ogóle...jak po świętach? Mam nadzieję, że pomimo obżarstwa i leniuchowania dopinacie się w stare jeansy? :) Prezenty podobały się? Pochwalić się - kto dostał kapcie, skarpety lub rękawiczki? :)

















Ściskam
Karina

15 komentarzy:

  1. Sówki i matrioszki rządzą ;p Świetne są te Twoje kominy, powinnam była poprosić o taki Mikołaja.... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dla mnie też nr 1. Matrioszki uwielbiam od dawna, więc jak tylko zobaczyłam te tkaniny....

      Usuń
  2. Jakie piękne i kolorowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow zapraszam do mnie http://naszezycieiinspiracje.blogspot.com/ i do udziału w ankiecie, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. skarpety to akurat by mi się przydały... a tu figa! ja dostałam piekarnik, masę kordonków i włóczki... :D i akurat w święta nie jadłam - miałam grypę, wiec nadrabiam teraz ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łooo! Toż to rewelacyjne prezenty :) Przyznam, że jak bym co roku dostawała wyszukane gdzieś tasiemki, guziczki, tkaniny to po stopach bym całowała :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Sówki i matrioszki są nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie są rewelacyjne !!
    Pomimo 20 lat nosiłabym każdy :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dużo więcej i też bym nosiła ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Sówki są niesamowite! Piękne są wszystkie te kominy. Podziwiam :)

    Zapraszam do siebie na Candy. Może się coś przyda? :)
    http://kamalepi.blogspot.com/2013/12/candy.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...