środa, 29 maja 2013

Magnesy na lodówkę dla chłopca

Pomysł sprzed miesięcy...zabierałam się jak -zwykle to bywa w moim przypadku jeśli robię coś nowego-...jak pies do jeża...no bo tak już mam, że jak sobie coś umyślę, to zaczynam działać w tym kierunku, ale lubię robić dokładnie, nie na "odwal się",  więc siedzę przy komputerze, szukam..nie lubię jak mi coś nie wychodzi, ale to chyba ze względu na marnotrawstwo...czasu, materiałów, zapału..
No, tak czy owak magnesy synkowi chciałam zrobić z jego ulubieńcami, więc nareszcie są...transformersy, Spiderman i Iron man.




13 komentarzy:

  1. dla chłopców???? no co Ty!!! ten z bumblebee jak dla mnie!!!uwielbiam;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No słyszałam, słyszałam, że podobno aktor grający Żółtego przypadł do gustu ;) Aż muszę wygooglować :)

      Usuń
  2. Śliczne, ale czemu dla chłopców? Iron Man jest świetny nie tylko dla chłopców! Sama bym takie przypięła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie tak, ja też Iron Mana lubię :) No ale to nie Hello Kity, więc stąd dla chłopców :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. No tak, zapomniałam, że Iron Man jest świetny, sorry dziewczyny :)

      Usuń
  4. Jak to dobrze że mój syn nie siedzi ze mną na necie. Super magnesy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhaha, ja mojemu synkowi też na razie nie pozwalam, bo wiem co by było ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam chłopaków to też coś tam im zrobić muszę ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. http://magnetoid.pl fajna alternatywa jeżeli chodzi o magnesy na lodówkę ze zdjęć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...