wtorek, 31 lipca 2012

Lody waniliowo - truskawkowe

Nic mi się nie chce, na prawdę do wszystkiego muszę się zmuszać. Mam nadzieję, że to notoryczne przemęczenie niedługo się skończy. Dlatego najpierw postanowiłam podokańczać pozaczynane projekty. I tak np zabrałam się do szycia, ale maszyna odmówiła mi posłuszeństwa (aaaaaaa!!!!). Więc dokończyłam kiedyś już zaczęte lody, z których nie jestem tak zupełnie zadowolona, ale cóż, trzeba je dopracować następnym razem. Teraz będzie owy wisior lodowy z truskawkową i waniliową gałką.

No i nikt nie próbował zgadnąć co mi dolega.. :)




13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No właśnie jakoś nie jestem pewna, ale dziękuję :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. niech pomyślę czyżby ciąża???;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No brawo!!! Czyli jest ktoś kto przeczytał całego posta :) To w takim razie poproszę o dane adresowe na maila to wyślę niespodziankę za wysiłek :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. ja też przeczytałam, i poprzednie też ale nic mi nie przychodziło do głowy :P

      serio?

      ojeju, gratulacje!!! :3
      można wiedzieć który tydzień?

      Usuń
    3. Ach bo wiesz, jak się z "wiecznymi" mdłościami nie miało do czynienia to może faktycznie trudno zgadnąć :) Dziękuję za gratulację, koniec 10 tygodnia. 3 miesiąc

      Usuń
  3. Gratulacje :))))))))))))))))) Kolejny "blogowy" dzidziuś :D.
    Gdyby to policzyć ile razy już blogową ciocią zostałam :P


    A lody fantastyczne :)

    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To będziesz Agatko po raz kolejny ciocią :)
    Nie wiem w sumie jak pogodzę dwójkę małych dzieci i pasje...może będę się martwić później :)
    Dziękuję za życzenia. Na pewno się przyda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje!
    Lody mają piękne kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      A lody...pastelowe troszkę, ale nie taki był zamiar.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Świetny lód tak jak inne wyroby ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe, zajrzała rzecz jasna także do Ciebie.
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...