środa, 4 kwietnia 2012

Przemeblowanie i Olowa bransoletka

Moja pracowania, zwana wcześniej bajzlem, nadal jest w powijakach, ale już da się tu wejść i na to pomieszczenie popatrzeć...z litością. Nadal jest to miejsce, gdzie jak jakiś przedmiot przeszkadza lub trzeba gdzieś go umieścić bez szkody dla reszty mieszkania to daje się "do mnie", ale przynajmniej jakiś wygląd i kształt pokój nabrał. Czeka mnie jeszcze wizyta w ikei ale to już sama przyjemność. Tak to jest, jak się chce urzeczywistniać swoje pasje i pragnienia tworzenia, że ciężko dojść z tymi przybytkami do ładu - składu.
Do rzeczy...
Powstała nowa bransoletka sznurkowa, bo gotująca kocia mama OLA  polubiła się jakiś czas temu z morskimi klimatami, więc szybciutko pozaplatałam bransoletkę do kompletnego wystroju koleżanki.
Olu, mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

OCZYWIŚCIE ZACHĘCAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W MOIM CANDY : KLIK, GDZIE DO WYGRANIA JEST  TA OTO BRANSOLETKA:

A oto i przedmiot posta:



Ach, jeszcze chciałam przekazać wspaniałą informację, jaką jest rozdanie z beads. klik


3 komentarze:

  1. aaaaa, Karinka, jest boska!!!:D do tego KOT, uwielbiam Cię;D
    no i już przebieram nogami...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i z wzajemnością Lolu :)
      Aaaa, Szymon codziennie mówi o Tobie i Kamilu, już nie mówi Lola, tylko ślicznie OLAAA :))

      Usuń
  2. ooo, cieszę się bardzo, że nie tylko Kamila hołubi, byłabym zazdrosna;))
    ucałuj Go od Nas;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...