środa, 23 listopada 2011

CZERŃ I RÓŻ

Pierwszy raz kupiłam jakiś kosmetyk w H&M, padło na lakier do paznokci...no mam ich sporą kolekcję, więc jeden mniej, jeden więcej....
Czarny z drobinkami brokatu "Kiss goodnight". W buteleczce zachwyca. Na paznokciach troszkę traci, ale i tak jest bardzo ładny. Cena : 9,90 więc nie majątek. Jest tylko problem ze zmyciem go. Ze względu na brokat trzeba się troszkę namęczyć, ale myślę że warto. Połączyłam go ze wszystkim znanym safari nr 55. A oto efekt.




3 komentarze:

  1. Śliczny jest mam chyba taki sam kolor tylko innej firmy :)) chodzi mi o ten z h&m :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny;] mam teraz manie na punkcie tego typu lakierów;]

    pozdrawiam!;]

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny ten czarny <3333333

    zapraszam na giveaway:)
    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/2011/11/giveaway-ax-paris-tie-front-coat.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...