czwartek, 24 września 2015

Norweskie wzory opasek

No i wrzesień zleciał...prawie. Mam nadzieję, że u Was do tej pory było tak cieplutko :) Fantastycznie! Moje chłopaki jeszcze dzisiaj biegali w krótkim rękawie. Wiem, że ochłodzenie i deszcz przyjdą lada chwila (na jutro zapowiadają deszcze??) ale i tak matka natura zasłużyła na 5. 
Ja co prawda obecnie szyję czapy, czapy i raz jeszcze czapy ale dzisiaj pokażę Wam opaski w norweskie wzory. Ciekawa jestem Waszego faworyta :))
Powiem Wam jeszcze, że u mnie na FB szykuje się konkurs czapkowy :) Kto ma ochotę - niech zagląda na bloga lub TU. Niebawem się pobawimy :)



P.S. Jakby ktoś, kto zakupił opaskę miał problem z jej ponownym zawiązaniem - proszę pisać na maila :)
kontakt@talulla.pl

4 komentarze:

  1. dla mnie wszytskie fantastyczne, ale faworyt nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam swojego faworyta, nie powiem ;d
    no i taak, jest jesień, oficjalnie, jest pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w każdej z osobna <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...