środa, 8 kwietnia 2015

Ciasto z truskawkami

Witajcie
To, że więcej szyję niż lepię - nie jest tajemnicą. I choć lepienie bardzo mnie relaksuje i sprawia dużo radości, to mam na nie niewiele czasu - opaski, kominy, czapki - zupełnie się w tym zatraciłam. Niedawno przyszło do mnie dosyć spore zamówienie dzianin bawełnianych, które w całości zostanie wykorzystane na w/w. No i widzicie? Zaczęłam pisać post o modelinie a już piszę, że zamówienie...tkaniny...bla bla...szyję itd. :) Chaos i zniszczenie :)
Zatem od początku. 
Miałam chwilę (yhy...jasne, musiałam w miarę sprawnie coś dla Kogoś ulepić) więc przy tzw. okazji ulepiłam kilka kawałków różnych ciast, z czego jedno dzisiaj pokażę. W sumie może być, nie?






Karina

5 komentarzy:

  1. bardzo apetyczne jak na fimo czy jak to się tam zwie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tak słodkie, że nabrałam ochoty na kawałek. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. tekstura ciasta prezentuje się genialnie :D ja dopiero zaczynam i mi tak świetnie nie wychodzi, ale przynajmniej mam dowód, że ta się osiagnąć ideał i mam do czego dąrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. tekstura ciasta prezentuje się genialnie :D ja dopiero zaczynam i mi tak świetnie nie wychodzi, ale przynajmniej mam dowód, że ta się osiagnąć ideał i mam do czego dąrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem czy ideał.. :) Są lepsze hehe. No ale dziękuję, to miłe :) A Tobie życzę powodzenia!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...