niedziela, 29 marca 2015

Czapka i apaszka u Kornelki

Witajcie,

Dzisiejszy post jest to w sumie update poprzedniego, bo otrzymałam zdjęcia małej Kornelki w czapce i apaszce, które pokazywałam ostatnio i chciałam Wam je pokazać. Serdecznie dziękuję Izie za zdjęcia i możliwość ich publikacji :)
A żeby znowu nie było, że nic nowego nie pokażę, to ,z ciekawości jak to wyjdzie, zrobiłam komin...taki lekki bardzo, z miętowej dzianiny i biało czarnej bawełny. Sami zobaczcie :)

P.S. Okna umyte?? Pochwalcie się z jaką ilością walczyliście...ja mam: uwaga! 19 :) Ale połowę ogarnęła mi moja teściowa :)  Luuuubię bardzo jak przyjeżdża :) <3


Uśmiech dla Cioci Karinki :)





Miłego niedzielnego wieczoru :)
Karina

3 komentarze:

  1. o! Moja imienniczka :D
    Komin śliczny, a mój wynik umytych okien to zaledwie 5 :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak narazie mam tylko 10 okien do umycia. :-) Kominek wygląda naprawdę ślicznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...