niedziela, 30 listopada 2014

Polać jej

Lubię czasem zasiąść z lampką wina, a jak jest doborowe towarzystwo to i z dwoma :) Ostatnio mało zasiadam, baaaardzo nawet, mam ku temu takie a nie inne powody, ale przyjdzie czas, minie ten nieodpowiedni i takie wytrawne...mmmmmm, pewnie po takiej przerwie i mojej "masie" to po kilku łykach będę już ciepła heh. Jak to mój P. powiada: im bardziej trzepie tym lepsze. Tak kiedyś powiedziałam i chyba już do końca życia nie będzie mi dane o tym zapomnieć haha.
Pokażę zatem miniaturę wytrawną. Jedna z trzech.




Pozdrawiam wszystkie miłośniczki...Ole, Ule itp :)

Karina

1 komentarz:

  1. Hehe ❤
    Noo, fajnie byloby się napić razem ;)
    Ja właśnie....testuję te wiesz....pycha;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...