środa, 25 września 2013

Zapomniane bransoletki na gumkach

Matko, zupełnie o nich zapomniałam. Pokazuję to i tamto a one biedne poszły w zapomnienie. 
Tak więc dzisiaj część bransoletek na gumeczkach z "czymś". Każda inna więc można wybierać podług siebie.

Swoją drogą muszę przyznać, że odkąd wróciłam z wakacji (tak, było to już jakiś czas temu....) nie mogę się zebrać w całość i porządnie zabrać za "robotę". Co prawda przy dwójce maluchów w domu to o chwili spokoju mogę pomarzyć, ale mam wrażenie, że kiedyś TO szło mi lepiej. Mąż twierdzi, że jestem przemęczona i żebym na chwilę przestała TO robić. Dziękuję, to ja już wolę być przemęczona. Na razie nie ma takiej siły, żebym nie realizowała swojej pasji. 







Ściskam
Karina

18 komentarzy:

  1. Świetne, ta z gofrem podoba mi sie najbardziej ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę urocze, nie wiem która najbardziej;-) po prostu wszystkie mnie urzekły:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. akurat na jesień jak znalazł, przynajmniej kolorowo ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są wszystkie. Ale mnie najbardziej podoba się pierwsza ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza bransoletka jest GENIALNA! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi najbardziej podoba się ostatnia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne :D Chcę je wszystkie! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Są naprawdę piękne. Ta pierwsza chyba najbardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja też ostatnio narzekam na brak czasu. Najbardziej chciałabym nadrobić blogowe zaległości i te domowe, ale co się z nich wygrzebię, napotykają mnie nowe. Mamuniu, zwariować można!!! Hehehe... babeczkowa jak zwykle powaliła mnie na kolana :) Pozdrawiam. Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się wygrzebać z obowiązków domowych nie mogę od dawna! Dwójka dzieci i pies robią swoje, ale czasem jest tak, że jak mam umyć gary...to wolę swoje robótki :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Wszystkie są śliczne :) Mi najbardziej chyba podoba się ta z pączkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza jest genialna! Podoba mi się kolorystyka :) ogólnie pomysł z rozmieszczeniem kolorów jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już któraś z kolei jesteś. Fajnie, fajnie, przynajmniej wiem co się podoba bardziej :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Blog jest idealny, a te wszystkie rzeczy, które sama robisz są po prostu świetne!
    Moja Zosia jest właśnie na etapie zainteresowania metkami, nic ją tak nie interesuje jak metki, które może sobie włożyć do buzi.
    Zapraszam na swojego nowego bloga i oczywiście obserwuję http://zosiulinkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, zapraszam. U Ciebie też była, a jakże :)

      Usuń
  13. Cudne te bransoletki :)) Wszystkie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, jakie to urocze! Z chęcią kupiłabym kilka takich słodkich gadżetów :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...