niedziela, 4 grudnia 2011

Cookies

Wielkimi krokami zbliżam się do zakupu modeliny i tego typu różnych potrzebnych do tego rzeczy. Na razie szukam wszelkich potrzebnych mi informacji, bardzo pomogła mi pink.bubles, która prowadzi fantastycznego bloga ze swoimi pracami z modeliny właśnie. Dzięki wielkie. Z resztą, sprawdźcie sami:
Tymczasem znalazłam fajny tutorial o ciasteczkach z modeliny.


A Wam podobają się np kolczyki z modeliny?

PRZYPOMINAM O MOIM CANDY, KTÓRE TRWA JESZCZE 2 DNI. LINK PONIŻEJ:

2 komentarze:

  1. haha na ślub jeszcze za wcześnie a na adopcje już chyba za późno :D gdybyś miała jeszcze jakieś pytania to służę pomocą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa dalszego ciągu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :) Mam nadzieję, że spędziłeś miło czas. Zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...